Donnerstag, 8. November 2012

Rückkehr zum Schauplatz des Grauens!!!


Servus kollegen und kolleginnen,
honn an kollegen, an richtigen kollegen ungiruifn, ando hoasst der typ, ob er mir hilft mein ormis boot aus seina vozwicktn loge zi befreien...girittlt hommo, volle kanne, bis zin vogasn.....di schluchtfockn, hom sogor di oarn schun gspitzt, obbo mir worn zi schnell und homms vohindot, dass se ins pockn und voschlingen somt boot und wurfsock van dax (pseudo-gitarrnspiela ba hoachn wossostond)...knopp is hergon sel konn i enk lei sougn!!

Fa lauto freide sann mo in di stiftabar an weissn trinkn gong...und es isch et la ba oan giblibn....mir homms gschofft und in die schluchtfockn mit ihra grausigen zende di stirn gibotn!!!....um in schock zi ibbowindn hommo no oan trinkn gimisst und donouch glei nou oan und donouch......glei nou unzehlige....noar sein mo zi do blendenen idee kemm, zin friseur zi gian, zin dax den typ der vor zwoa touge net umma wor bol i ihn soffl gibraucht het...obbo nouch de unzehligen weissen und den schock mit di schluchtfockn hommo ins gidenkt, des isch die beste idee, de wos mo jemols kop hom und mir missn ins itz wos schenkn....a frisur ban dax, wos willschen mehr, schlimma konns eh nimma wearn!!!
Fazit des touges: trinksch an weissen, noar vokneifsch do "in die hose zi .......!" 

Keine Kommentare: