Dienstag, 6. November 2012

Ein Paddltag wie so viele...oder auch nicht!

geston honnis schun giwisst, heint isch guat wosso, vormittoug honne frei und paddln wille a noamol gian


...do toug isch kem und 220cm hots um 7mma in do friah, jo do musse itz obbo wirklich gian!! Fa meina kollegen hot koando zeit, „noar geah i holt alone“…..“wurst, fa do gisse aussa konn jo eh nicht passiern!“ Gisse bis speikboden binne gfouhrn, kehrwosso inne kehrwosso ausse, surfen in do wolze…richtig baerig fir an regnerischen novembotoug!….in speikboden unkemm denk i mo no asou in boot sitzend, fazit des touges: „schweinekolt obbo offngeil“…steig mit an grinsen aus und denk af meina kollegen….schulto is boot und steig ibbo die raftaloato empor….ban augngian denk i mo „madonna isch des dou glitschig“ und in gleichn moment „wenn man dou ausrutschat, se war a scheiss!“ stapfl um stapfl weita, lablan worn a drau, kimme zi do vorletschn stufe…………………………..und schwupp, rutsch i fa den huuuurns stapfl, es haut mi um, is boot falauto doschrockn, mocht sich selbstendig und fetzt ob wie eine rakete!!!…“wo sein meina kollegen“? …obo na, i bin jo gonz aloane!!…ban austian sieche no im rechten augenwinkel… „des kennt mein boot, es isch oanfoch schnell!“…wies in wosso unkimmp und a saubra kurfe in die gewohnte linie nimmp…sebbn wor mo schun klor, richtung schloss solls gian…oggn ibbo di stapflan und mein boot doron hindon, wor mein ziel!..…leicht bekleidet binne holt nouchngschwumm…nouch etlinga kraula schiasst mo nou in kopf „so aloane schwimm, isch holt an net so geil und ibbohaupt ba de brrrrrrtemperatbrrrruren“…“bin jo gonz aloane!“…zrrrrrrruggg ans ufo, augn ibbo de hurns stapflan, augn zin radl, au des nummonschloss mit meina gfrorenen hände und tret in die pedale mein boot hintoher, ogn biss zi do holzbrugge…fetz noss worti bis is siech, es kimp doher, in longen rapid hots gimestot, bin gonz stolz dassts itz richtung rechten ufo lenkt und vokeilt sich zu meinem erstaunen zwischen an stoan und an baam in wosso…“gazzo itz musse schnell widdo inne ins kolte wosso“…widdowillig schwimm i ibbos kehrwosso zi mein boot und wills aussaziagn…reiss und rittl..nix zi mochn…“a wurfsock war gonz baerig“…“oddo an kollege mitn wurfsock war nou bessa“…schwimm ans ufo steig af di freccia und tret in die pedale richtung dax…leit ba do glocke und der sack isch et dou, leit ba do mamma und di sel tut mo noar a glei au…itz steah i mit a locke fa wosso unto mir und hoff i gfrier et un vor do Tür…noar sog mo di mamma, do dax isch et dou, er isch ba gitarrespieln „NA BAERIG!!“… „in wurfsock nimme mit und noar kimme schun zirchecht“…in di padale und zin auto in die gisse. Leit in herman un ob er mir hilft…….floschenzug usw. is boot isch nou drinne!...und hengt und hengt am soalile und wort af morgen…vielleicht isch jo wianiga wosso.

Neues Fazit des Touges:

Foursch mittn boot odo a nette!

Keine Kommentare: